2009-02-06

Edit möter ...del 3

Så nu har Edit äntligen fått träffa sin farbror och faster :-) ¨och så har hon även fått träffa lunchman :-) å vi gjorde en fin jämförelse av Edits och lunchmans lillfinger...nästan samma storlek...



"upp med händerna"


Med juddan


Gjorde nån mysko min precis :-D


å idag var även Evelina hit å fick gosa lite med lilla K


För er som är uppmärksam så har hon en annan filt än den brun/turkosa, kan säga att den brunturkosa ligger i tvätten då den nästan kan stå av sig själv för den blev dränkt av bröstmjölk :-o en natt här :-p så kan de gå. Denna fina filt fick hon av Maria, stefan och viktor å jag tycker den är superfin!

Kläderna fick hon från Elin, Pär, Ester och Herman, matchade ju filten dessutom :-p


Nu har Edit börjat vara lite vaken i små snuttar på dagarna iaf :-) hon äter ca 80ml per mål å med 3-5 timmar mellan målen. I natt så åt hon vid 21, sen vid 01, då blev vi vakna till 02:30 då det blev bajsningar, magknip och lite mera snuttning, sen åt hon vid 05:30 och så vid 09:30 vakande hon å vi gick upp hela familjen å åt frukost m.m.

Under dagen idag har jag å Edit varit hemma men haft besök av en hel del olika personer, Tildan ahr varit hemma mycket åxå men var ute en sväng med Fredrik å donade lite på verkstan, sen åkte hon med farmor å handlade å fick middag hos dem.

Imorgon skulle Fredrik och Matilda ta en tur på skotern å jag och Edit ska kanske till Maria men de beror på om hon å Matilda sover lika bra i natt :-)


Å jsut de, nu har lunchman instalerat mitt trådlösa internet här hemma så nu kan jag sitta å surfa å scrappa samtidigt :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...