2009-02-24

Layouter

Ska se om blogg.se tänker låta mig uppdatera med ett par layouter eller om det är lönlöst.

"träslottet"


Denna layout gjorde jag precis innan Edit föddes, jag hade tom glömt bort att jag gjort den eftersom jag gjorde den kvällen innan förlossningen, la den åt sidan för att 3D-lacket skulle torka och sen for vi...så när vi kom hem hade svärmor städat in lite saker i mitt scraprum som låg PÅ layouten, å vips så hade jag glömt den :-D men hittade den för ett par dagar sedan nu å har fått den fotad och beskuren. Enkelt upplägg med många foton och endast spillbitar av papper. Perfekt upplägg för alla tillfällen man vill ha många foton med från.


"Hjälmen"


Denna gjorde jag i helgen, ett foto från nyårsdagen när vi var ute å åkte skoter och pulka. Pappret är från basic grey - bittersweet-serien och även här ett superenkelt upplägg. Foto, papper, punchinella å rubrik typ :-D Måste säga åxå, GUD VAD SÖT MATLDA ÄR! tänk att jag kan få så söta barn :-D


Jag som tidigare hade svårt att använda punchinella på layouter, nu använder jag det på varannan :-D


////H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...