2009-02-06

Mammas kullerbytta ♥

Jag har lovat mig själv att inte hänga upp mig på ljuset och om jag måste använda blixt m.m. för jag vill itne stå här om ett år å komma på att jag inte fotade Edit som bebis för att "de var så mulet hela tiden" eller "jag vill itne använda blixten så alla foton blev suddiga" eller nått annat. så ni får se foton som jag älskar även om de inte är fototekniskt de bästa så är det (som ni förstår när ni ser dem) de allra finaste fotona för MIG :-)









På sista bilden börajde Edit bli ltie hungrig så hon trodde snarere att hon kunde suga på min läpp än pussas :-) så liten, känns som hon redan växt massor.


Å vet ni vad, jag är nästan klar med den andra layouten som jag scrappat efter Edits födelse :-) båda layouterna är till hennes album, en nyfödd layout och en annan :-) ni får se en annan gång för den ena är till SWE iaf :-)


///♥♥♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...