2008-11-18

Drömmar


Var till min BM på spädis å pratade lite idag och de blir ju alltid mer tankar efteråt såklart :-) iaf så har jag börjat drömma mer och mer om Kullerbyttan, tidigare har jag ju åxå drömt men de har verkligen varit mer om själva förlossningen eller amning eller nått annat å inte om utseendet på lilla K.

Eftersom denna graviditet är helt olik matildas och denna bebis bara visar på olikheter som helt andra hjärtljud m.m. så drömmer jag att allt blir annorlunda denna gången. Att förlossningen tar mindre än 2 timmar, att bebisen som kommer ut är alldeles hårig, ett svart stort ruffs :-D å att den har smala små kinder och mörka ögon :-) å i dessa nya drömmar är det dessutom alltid en pojke.

Så nu är jag väldigt nyfiken på vad/vem som tittar ut :-) om det blir en kopia av matilda eller en ren motsats :-)





min lilla K

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...