2008-11-14

rosa


hihi, såg precis en hetsig tråd inne på familjeliv där de diskuterade om pojkar kan ärva rosa kläder :-D om jag får en pojk så kanske jag inte klär honom i alla tildans klänningar å grejer men pyamasar, strumpor m.m. ska man väl inte kasta åt sida? å sen finns ju mer unisex-tröjor men som kanske går i ltie rosa eller nån annan "tjejig" färg.

Iaf så tänkte jag mest på min kära lillebror :-) å jag kanske nu vet varför han har långt hår, han hade ju inte bara EN storesyster utan TVÅ så på denna bild brukar folk fråga om det är min lillasyster:



alla vi tre i våra fina rosa kläder, mamma har ju alltid älskat rosa åxå så det bidrog nog till att vi hade ganska mycket rosa. Men det får hon svara för :-D

iaf så måste väl detta vara förklaringen (enligt vissa hetsiga inlägg om att pojkar blir förvirrade av rosa kläder) till att han sparat ut sitt hår, nog måste de vara så att han tror han är en tjej pga allt rosa?



ser ni inte hur förstööööörd han ääääär haha :-) min fina lillebror, ganska manlig i övrigt måste jag väl påstå trots att han ärvt kläder av mig ända upp i tonåren (dock inte rosa då men vita) å ni vet väl de att en tonårskille i vita byxor är bög? visste ni inte? de visste alla andra på hans skola tydligen men han älskade sina vita byxor :-)


å jag älskar dig lillebror! säg till om du vill ärva lite mera kläder, har lite mammabyxor å stora linnen :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...