2008-11-15

jag åxå


Okej, nu har jag ju hängt ut min lillebror å hans rosa kläder så jag måste väl vara lika mot mig själv :-) Men Lillebror Ale var iaf helt med på noterna att ärva mina mammakläder nu ;-) de gör väl inget om de står bebis på magen på han :-D hahaha

Men jag var nog den av oss syskon som senare hade MINST rosa ändå, alla köpte liksom lika kläder till mig å Storasyster fast i olika färger så Tina fick i rosa/rött å jag fick i olika blåa färger, inte så att jag ville ha rosa, jag valde själv blå om jag fick välja åxå tror jag men iaf så om min bror gick i rosa så gick jag i blått :-)



Fast på alla kort mamma skickade precis så hade jag rosa på myyycket ändå men iaf så om Ales rosa kläder har påverkat hans hårlängd, har då mina blå påverkat min??




nu ska jag sparka upp sambon ur soffan så vi kan äta frukost, tildan har suttit på pottan i typ 1 timme nu.. inte för att hon är hård i magen utan för att hon sitter där å leker verkar de som, hon kissade på toaletten INNAN hon satte sig på pottan men de är ju bra att hon tycker om å sitta där :-D även om de verkar som hon blir som sin far med att sitta timtal på toa :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...