2008-11-04

Mer vecka 29


Idag var jag ju som sagt till frisören så när det skulle förevigas på bild så passade jag på att fota lite egna magbilder åxå :-) Slängde upp mitt svarta lakan på väggen å fotade. De är svårt å få rätt ljus å speciellt tillräckligt mycket så då är de bra med photoshop ;-)






å som vanligt så gillar jag att klippa ihop foton, dessa foton är från veckorna 13, 21 och 29 som ni ser och det är alltså de första veckorna i månad 3, 5 och 7 (av vanliga månader, blir så förvirrad av att det är klassiskt 9 månader men 10 graviditetsmånader eller hur de nu är)

iaf så rä det alltså 2 månader mellan varje bild, så skönt å se at den växer, om nån nu tvivlar?

Idag när  jag och frerik låg å vilade på lunchen :-D så sparkade kullerbyttan till fredriks hand så hårt så den "flög" av :-D hihi fredrik reagerade direkt å sa att de var den första så starka å rejäla spark han kännt denna bebis göra, de var så lägnesen han kände nått nu så då var det mer difusa buffar. Å eftersom min livmoder ligger baktill så är det ju mest difusar buffar på utsidan öht men denna var så att man kände precis hur foten var vinklad och hur alla tår spretade :-D hahaha å så höll kullerbyttan kvar foten så som att den sträckte på sig så ajg riktigt kände hur den ville ha lite mera utrymme.

Idag är det 79 dagar kvar till bf :-) nu har tiden gått ganska snabbt igen å på fredag så får jag ju byta första siffran i veckonumret åxå :-o det är alltid stort när man får göra det, att komma in i vecka 20 å 30 känns så himla stort. För å inte tala om 40!!!


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...