2008-11-28

Herman

Hihihihi jag kan inte hålla mig utan måste ju visa den söta webbisbilden på Pylles prins :-D Å de blev Herman som de har pratat om redan när de väntade Ester men jag har inte fått de bekräftat fören nu att det var slutgiltigt :-)



Godingen med lite hår å ögon som verkligen påminner om sin morfar :-) tycker jag iaf. Samma filt hade Ester på sina första bilder åxå men nu nrä jag skulle söka reda på hennes webbis så gick de inte, de verkade som de bara hade kvar från 2007 å frammåt i Mora.


Här kan man kika på nyfödda i vårat landsting, det är alltså där denna bilden är ifrån: http://www.lg.se/webbisar/ så där kan ni kika efter mig om sådär 2 månader :-)


å nu är Herman snart på väg hem till sitt hus å sin storasyster :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...