2008-11-02

Foton från helgen


Så blir det ett fotoinlägg om helgen åxå, vill ni läsa närmare om våran dag idag så kolla i inlägget under detta :-)

Här ser tildan ut som en minigrottmänniska med spjut som ska ut och jaga :-)


Min fina björk:


Acillez lämnar spår


"en blåmeeees"


Frostigt :-)


Tokfian med sittunderlaget på huvudet


Påväg till Pär, Elin och Ester vid 15:30 såg det ut som att himlen brann, huset på bilden är matildas farmor och farfars:



och vet ni vad? Fredrik VILLE ta magbilder på mig idag, HAN kom med förslaget att han skulle fota mig framför hängbjörken medans den var full i frost :-D Å sen fotade han mig nere vid sjön åxå:










Nu är han lite mera taggad att lära sig kameran lite bättre åxå, speciellt inför förlossningen :-) för om de blir som förra gången så kommer de va de jag skrikerm ellan värkarna "FOOOOTA!!!"


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...